Birseysorucaktim ya at, eşşek eti deseler anlayacağım da domuz eti zaten pahalı bir et. Tutun ki bu köftecinin de fiyatları uygun. Yani domuz eti olduğuna hayatta inanmıyorum. Bayadır yemedim favorim tavuklu pilav çünkü😂 ama yediğim, beğendiğimbir firma.