Birseysorucaktim Arkadaşlar çıkan haberlere rağmen giden var mı ? Biz komplo olduğunu düşünüyoruz hiç gitmedik çıkan haberlerden sonra ama dışarda başka bir yere de hiç gidesimiz gelmiyor güvenmiyoruz sizce ?
Kuzey_Melis_Momm Birseysorucaktim Kullandıysada adam yasal olarak serbest olduğu için suç işlemiş sayılmıyor çünkü cbnin kurduğu parti hükümeti 2006 da domuz ve at etini kasaplık etler sınıfına aldığını resmi gazetede yayınladığı kararla duyurmuştu zaten . . Yiyip yememek tamemen sizin tercihiniz
yirmiikikasim23 Birseysorucaktim orayi pek tercih etmiyorum, komplo dahi olsa aklimiza sokmus oldular o yuzden yiyemem ya
Birhaziranhikayesi Birseysorucaktim kesinlikle komplo bu kadar büyük bir işletme denetleneceğini bile bile böyle bir şeye kalkışmaz kaldı ki tespit ettikleri domuz eti kâr değil zarar ettirirmiş daha pahalıya gelirmiş buradan bile belli komplo olduğu
Cansuaseltosun Canm valla ben gitmemeyi tercih edenlerdenim böyle bir ihtimali bile varken tehlikeye atamam kendim yapıyorum koftemi çocuklarıma yediriyorum çokta mühim değil orda yenmesi bence ihtimal ihtimaldir benim gözümde ister komplo ister gerçek olsun tehlikeye atamam şahsen çocuklarımı
yirmiikikasim23 Kuzey_Melis_Momm at ve essek etide yasak degil kanuni olarak ama icerigini belirtmek zorundalar. Kurum eger domuz eti yok dediyse icine koyamazda yoksa sanirim turkiyede hicbir urunun kullaniminda yasak yok.
cokbilmismom Birseysorucaktim gitmiyorum zaten 5 para etmez bir köftesi var lastik gibi yol üzerinde durup yemiştik çok öncelerde ama midemiz mahvolmuştu
yodamom Birseysorucaktim yiyoruz valla çocukla zor olduğu için kendimize yemek yapamıyoruz burada başka alternatiflerde yok ücrette iyi diğer ünlü yabancı fastfood markalarından daha kötü içeriği olduğunu sanmıyorum onların eti ne eti kim bilir. Domuz etini daha önce başka ülkede bilmeden yemiş biri olarak domuz eti tadı hiç almadım ben
nutellaa_ Birseysorucaktim şöyle ki eğer domuz eti yoksa bile başka şeyler var bence o köftelerin içinde çünkü tadı gerçekten değişik en son çiğ olarak eve sipariş etmiştim kızarttım köfteleri çok çok iğrençti köftelerden çıkan yağ ve benim o gün bütün gün karnım ağrıdı ishal oldum afedersiniz tadı da kötüydü. Bide eve sipariş geldiğinde üstünde 2 gün sonra son tüketim tarihi bitiyordu aradım sordum derin dondurucu da muhafaza edebilirsiniz demişlerdi yani domuz eti olmasa bile başka bir şeyler katılıyor o köftelerin içine buna eminim
NatashaRomanoff Birseysorucaktim taklit tağşiş listelerinden sonra biz dışarıda sadece kahve içip balık yiyoruz başka bir şey yemedik. Eşimin canı pide çekti geçende gidelim hadi dedi erinmedim pide yaptım hayatımda ilk kez. İştahım almıyor maalesef.
Okuyanbiranne Birseysorucaktim komplo Kendilerin temize çıkarmaları için Allah yardımcısı olsun. Böyle bir iddia varken asla gitmem sonuçta varsa bilerek gidiyorsun. Ankarada iskitleri çok severim orada da tek tırnaklı et çıktı yani bir daha önünden geçmem.
SweetMom__ Birseysorucaktim Benim ağzımdan bir kere çıkar dahada gitmem onun yerine esnaflar var daha güzel yapan onlar kazansın.
Deletedmom_216 Birseysorucaktim gercek ya da degil bilemiyorum ama riske atmamak adina gitmeyi dusunmuyorum bi daha☺️
BalBocugum Bu olaylar olmadan önce de ne ben ne eşim dışarda yemek yemeye sıcak bakmadık. İçinde ne olduğu belli değil. Domuz eti yoksa bile başka şeyler var illa. Pide, lahmacun, dürüm, köfte hepsini evde yapıyorum. Dışarda çay kahve içeriz sadece.
BENOYLEUYGUNGORDUMM Birseysorucaktim komplo olduğunu düşünüyorsanız gidin. Ben oldum olası oranın köftesini sevemedim tuhaf geldi bana hep. Bi kere seyahat ederken yok üzerinde bi yerde yemiştik o oldu en son
keremsmom78 Birseysorucaktim dışarıda köfte ve lahmacun yemek her zaman riskli içine her şeyi karıştırabilirler. Onun yerine tavuk ya da löp et yemeklerin olduğu menüler tercih edebilirsiniz.
OptimusPrime Birseysorucaktim Bu mevzulardan çok önce aylar önce yemeği kestik. Çünkü onun köftesi bize çok dokunuyordu. Ben komplo olduğunu düşünmüyorum. Zaten bixe yakın yoktu çok nadir gidiyorduk. Bir daha yer miyim? Yemem gerçekten. İçinde domuz yoksa bile dokunan bir şey var. Karın ağrısı,kusma,ishal çocuklar öyle. Pişmemiş etini de pişmiş etini de kastediyorum bu arada alıp evde yaptığım da aynıydı.
Deletedmom_984 Birseysorucaktim artık dışardan birşey yemeye korkar olduk . Kendim emzirdiğim için esktra korkuyorum çogu seyi evde kendim yapmaya çalışıyorum