papatya5252 badesmommy ay çok şükür benim de dün akşam yaptı bebeğim 2 gün olmuştu nutmuşum yazmayı hemde baya dolu dolu yaptı inşallah devamı gelir🤭😅🙏🏻🙏🏻
Mlsyhn papatya5252 anne sütü aliyorsa normal 2.5 ayligiz bizde o sekildeyiz 1 aydir haftada bir 5 gunde bir 12 gunu gorduk en son hatta
papatya5252 Mlsyhn çok şükür içim rahatladı Rabbim tüm bebişlere sağlıkla büyümeyi nasip etsin inşallah Nazarlardan korusun 🙏🏻♥️
Mlsyhn Ilk 5 gun yapmayınca bile aklim cikti ama anne sutu ile kabiz olma ihtimali yokmus icini ferah tut birikmis sekilde yapiyor bezden sirtina tasiyo bizim😅