Merhabalar hanımlar,bebeğim 2 ay 10 günlük ve 2 gündür kaka yapmıyor.Çiş baya dolu dolu bezleri değiştiriyorum günde 5-6 kere.Ama kaka yok 2 gündür.Mama vermiyorum sadece anne sütüyle besleniyor bebeğim ama sizce nedendir veya benim gibi bu durumu yaşayanlar var mı? Göğsümü güzel de boşaltıyor emiyor baya.Bebeğim huzursuz değil uyanınca gülerek uyanıyor geceleri gündüz de rahat uyuyor ama kaka durumu biraz beni düşündürüyor böyle olması normal mi sizce? Karnına masaj da yaptım. Bacaklarını oynatıyorum osuruyor gazını da çıkarıyor ama kaka yok🤷🏻♀️ doktora gitmeli miyim sizce yoksa düzelirmi? benim gibi yaşayanlar varsa fikirlerini beklerim