Valla anneler şöyle özet geçim gönülden gönüllük diyr bişey var sma kampanyalarında ben onlardanım pişman değilim ama psikolojim asla 3 sene önceki gibi değil olamazda o acılara şahit olmak bişey yapmak için çıktığın yolda bazen onları yapamamak vs hepsi yorucu ama vicdanen çok çok güzel bişey bebekleri yanlız bırakmayın ve nolur ravzayı merak eden herkes bana özelden yazabilir bilgilerini hali hazırda paylaşırım ve kampanya hakkında son durumları anlatırım