Umarım hepsi kazanır hepsi ilacına gider çok zor imkansız ama bitmeyen yarım kalan çok kampanya var ve benim psikolojim gerçekten bu bebekleri gördükçe çok bozuldu eskiden şen şakrak biriydim çok farklıydım ama bunlarla yüzleştikçe ve çokta kaptırınca kötü sonuçlanıncada bazı şeyler yıkılıyo insan