supermomi bu ayda etrafa ilgi duyması çok normal zaten 4.aya girişlerde meme reddi mama reddi çok oluyor diyorlar bazen benim bebeğimde yapıyor kafasını çekip etrafa yöneliyor sonra tekrar kendisi tutuyor biberonu çok müdahale etmiyorum sizde çok zorlamayın bence yeteri kadar besleniyorsa kilo alımı da iyiyse sorun yok bence