supermomi mamajoo da kullandım aventte kullandım mamajoonun emziğini ben sevmedim bebeğim içiyordu sıkıntı yoktu ama küçücük emziği yanlardan hava giriyor olabilir diye düşündüm bidaha kullanmadım,aventte bebeğim yenidoğan döneminde kullandım bebe yarım saat çekti çekti çekti sonra bi baktım mama hiiçççç eksilmemiş o kadar sinirlendim ki ay attım köşeye onuda kullanmadım 😅 lansinohtan çok memnunum ağızda hiç boşluk bırakmıyor içimi kolay deliği avent gibi küçücük değil cok yormuyor oğluşumu seviyoruz yani cam olanı kullanıyoruz ☺️