esiii esiii canım bebeğim 5 aylık yaklaşık bir aydır öyleydi doktora gitmeden atlattık şükür. Araştırma yaptım biraz o sayede atlattık. Cerrahi işlemle açınca sürekli kapanıyormuş. Krem de tüylenme yapıyormuş öyle okudum. Canım bizde ishal vardı aylarca uzunca bir dönem alerjiden kaynaklı. E sürekli ıslak mendille pişik kremi ile temizlediğimde bu hale geldik. Bir ara baktım yapışıklık yukarı gidiyordu. Araştırdım idrar deliğini kapatmayana kadar idrar yapmasını engellemeyene kadar korkmamam gerektiğini anlatan yazılar okudum. Pembe renkli vazelin var ya onu her iki üç alt açmada bir sürdüm oraya öyle masaj falan yapmadan oraya sürdüm iki üç kere de aç kapa yaptım yanlardan hafifçe bir kaç gün öyle yaptım. Bir baktım nokta kadar siyah bir şey kir sandım. Meğer ki küçük bir açıklık olmuş vazelin sürmeye devam ettim. O açıklık büyüdü zamanla hepsi gitti tamamen açıldı. Ama aç kapa hareketini her alt açmada yaptım. Ve oraya bir daha ıslak mendil sürmedim pişik kremi de kullanmadım oraya. Kaka falan bulaştığında ıslak pamukla aldım. Öyle öyle geçti. Uzun yazdım yardımcı olayım sana diye.