esiii bebeğimde de vardı, onun daha ileri aylarda oluşmuştu, çok kısa süren bir işlem, bebeğim de hemen sakinleşti, bir müddet krem kullandık, daha sonra tekrarlamadı, adı cerrahi müdahale ama hiç korkutucu şeyler aklınıza gelmesin, birkaç saniye içinde açıyor doktor, çok geçmiş olsun