Pera48 bende panik atak var ve baya yaşıyorum sana çok rahat yazıyorum ama bende yaşadım yaşıyorum başkalarından duymak iyi geliyor bazen. Öncelikle seninn rahatlaman lazım emzirrken sütüm bol bol kızıma şifa oluyor sütüm akıyor de sürekli ve en iyi süt arttırıcı o bu değilde dere otu aşırı iyi kafan rahat değilken ye biraz farkı göreceksin