Bebeğim üç aylık olacak sık sık emziriyorum baska bişeye aglasa bile emziriyorum yarım saat bir göğüs yarım saat diğer göğsümü veriyorum o kadar cok emiyo ki bazen kusuyo bile ama sürekli emdikten sonra agzını acıp arayış içinde ellerini emiyo kucagımıza aldıgımızda yüzümüze yapısıyo flan sütümün yettiğini düşünüyorum ama insanlar onu böyle gördükce sütün az demeye basladı sizce de öyle mi yoksa gelişim olarak mı yapıyolar bunu