1 hafta kaldı ben sürekli gördüm amaa yine de çok zordu. Yeni doğum yapmış kadına ben de kötüydüm ama gittim emzirdim acımı kenara koydum hissetmedim gibi şeyler söylenmez arkadaşlar. Rabbim kavuştursun beslenmenize dikkat edin ilaclarınızı kullanın kendinize güzel bakın bebeğinizin size ihtiyacı olacak. Çok çok geçmiş olsun 💐