selmaaltn Erken doğumdan girdi sanırım bebeğiniz.
Benm oğlum girdi 1ay mı 40gün mü kaldı, sonrasında devamı da var tabi. İlk aylarımız hep hastanede geçti. Küvezde olduğu zaman, kimi sağdım, kimi sağmadım, hastane uzaktı gidemedim, hep ağladım oğlumu istedim. Yanımda olsun emzireym, sağmayla süt mü gelir dedim ve sağmayı bıraktım. Siz sakın öyle yapmayın. En büyük pişmanlığım. Kızımı emzirdikçe oğluma, ihanet etmiş gibi hissettim. Sütüm vardı, keşke emzirseydim, pes etmeseydim..
İnşallah sağlıcakla kavuşursunuz. 💐💖Siz iyi olun.