muhammedinannesise Merid-1798 ay hadi inşallah cnm bende oğlumda artımed ile öğrendim ama ne blym şaşırdım yorumları görünce 😊şuan kan verdin sonuç yazcm inşallah yani bu çok çok belirgin Bi çizgi ya
Merid-1798 muhammedinannesise kesinlikle çok belirgin vardır ya 🥹 ay valla çok sevinirim adınıza 😍 haber bekliyorum sizden ❤️
Merid-1798 muhammedinannesise yaaaaaaaaa çok sevindim hayırlı olsun gözün aydın 😍 Rabbim kolay bir hamilelik ve su gibi doğum nasip etsin. Evladına sağlıkla kavuş inşallah ❤️
muhammedinannesise Merid-1798 amin cnm Allah razı olsun inşallah 🥰rabbim seninde evlatlarını sağlıkla sıhhat ile büyütmeyi nasip eylesin 😍🥰
Merid-1798 muhammedinannesise amin amin inşallah çok teşekkür ederim ❤️ Rabbim cümlemizden razı olsun ❤️
Birdunyabircennetannesi muhammedinannesise Hayırlı olsun bende iki gebeliğimde de 4 gün kalası öğrendim
muhammedinannesise Birdunyabircennetannesi teşekkür ederim Allah razı olsun hadi ya peki ikinci gebelik ilk gebeliğe göre nasıl benim ilk gebeliğim çok zordu
muhammedinannesise yrntsnn teşekkür ederim cnm planlı kuzum şöyle ki yaklaşık 6 aydır istiyorduk ama nasip bugüneymiş şükür oğlum 3 buçuk yaşında benim için tam zamanında oldu 😊
yrntsnn muhammedinannesise olsun hayırlısi ile gelsin sağlıkla kucaginiza alın Allah iki evladınızi da size bağışlasın 🙏❤️
Birdunyabircennetannesi muhammedinannesise İlkinde 670 le öğrendim İkinci de 6.26 ydı Benim iki gebeliğimde genellikle rahattı ama ikincisi daha rahattı
muhammedinannesise Birdunyabircennetannesi ya o zmn benimki de iyi beta 34.5 o yüzden korktum ya. 😃ya benim ilk gebeliğim çok kötüydü son aya kdr kusma 5 ci ayda erken doğum tehlikem oluştu o yüzden korkuyorum
Birdunyabircennetannesi muhammedinannesise Psikolojik olarak sıkıntılıydı Ama bulantı vs çok yaşamadım Önemli olan değer değil değerin sağlıklı artması 💜