muhammedinannesise gllleymn ya teşekkür ederim ellim ayağım buz kesti çok istiyorduk o yüzden garip duygular içindeym
Merid-1798 muhammedinannesise evet hamilesin canım hayırlı olsun inşallah 🥰 benimde adetimden 3 gün önce bu şekildeydi ve şuanda kızım kucağımda 3 buçuk aylık oldu bile 🥹🌸 sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❤️
muhammedinannesise Merid-1798 ya hayrlı olsun cnm benim rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin kanda çıkar demi 🥰 çok heyecanlıyız ilk de değil ama garip duygular var içimde çok aşırı sırt ve kasık ağrım var sdce
Merid-1798 muhammedinannesise amin inşallah çok teşekkür ederim ❤️ kesinlikle çıkar ben kan verdim 670 lerde çıkmıştı ☺️ benimde ilk değil ikinci ama heyecanı duygusu bambaşka 🌸
muhammedinannesise Merid-1798 ya demi çok farklı Bi duygu o zmn ben direk kan verym Bi kaç yerde artı med erken gebelik testi yanlış sonuç dior hevesim kırıldı ama inşallah değildi belirti varken 🥰😇
Merid-1798 muhammedinannesise zannetmiyorum bu kadar yanlış olacağını 🥹 ilk kızımda 3 ay boyunca test yaptım çıkmadı en son doktora gittim 3 aylık hamile olduğumu öğrenmiştim. İkinci kızımda artimedden iki tane yaptım ikisi de silikti 🥹❤️
muhammedinannesise Merid-1798 ay hadi inşallah cnm bende oğlumda artımed ile öğrendim ama ne blym şaşırdım yorumları görünce 😊şuan kan verdin sonuç yazcm inşallah yani bu çok çok belirgin Bi çizgi ya