SiprayiL
urazmomss
Ya bu biraz da bağlama, kilo oranına göre falan değişiyor. Benim oğlum mesela 10 kilo 5 numara bez takıyor 🤷🏽♀️ 8.5 kiloyken de 5 numaraydı. Tam bedeni bulmak önemli. Üzerinde yazanlara göre bakmamak lazım. Ben külot bez kullanıyorum. 3. Aydan beri. Cırtlı bezleri hep açıyordu oğlım. Hareketli yatıyor çünkü.
Goon premium soft mu kullanıyorsunuz?