6 aylığınız doğduğumuzdan beri sleepy, goon, molfix kullandık. Hepsinde de aynı problemi yaşadım. Biz sadece gece bezini kaka yapmadıysa değiştirmiyoruz ve o zaman çişi dışına çıkıyor. Üst değişimi vs hep aynı şeyler. O yüzden gece 8 de bir kere bağlıyorum sonra 1-2 nasıl denk gelirse bir kez de o zaman değişiyor. Bu arada erkek bebek bizimde. Sanırım erkeklerde genel bir sıkıntı bu 😂😂