alinnry
Cişini çok yapıyordu ve yediği an kakasını yapıyordu biz daha hastanedeysen eve gelmek için son kontroleri yaptırıken çok kilo kaybettiğini fark ettiler hastaneden çıkamadık test yaptılar sıvı kaybı yaşıyor dediler 2 hafta hastanedeydik bende gebelik şekeri vardı o çocuğa geçtiği için hep actı hep içiyordu ama hiç kilo almıyordu 2 haftanın sonunda düzeldi