Deletedmom_220 Doktorun dediğine emin misiniz? Eşiniz uydurmuş olmasın? Daha cok kücük çünkü doktorlar bu dönemde kilosuna takılı kalmaz.
Ama günah değil mi aç kalırsa?
Hiç sütü olmayan ya da sütü yaramayan anneler ne yapsın?
Eğer doktor dediyse kesin bunu doktorunuzu değiştirin ya da farklı doktor görüşüde alın. İlk defa duyuyorum bir doktorun böyle söylemlerde bulunduğunu pek inandırıcı gelmedi