Deletedmom_220 anniktosu doktor şunun için demiş olabilir doğum kilosuna göre evet biraz ilerde bebitolar bazen doyduklarını anlayamıyor olabilir mesela 120 veriyorsanız 90 vererek öğünü geçirebilirsiniz dönerken emeklerken v.s kilosu çocuğun ergonomik açıdan konforunu bozabilir sevmediği mamayı almak değilde tükettiği mama da dozu düşürülebilir görümcemin ikiz bebeklerinde aynı durum var normal kiloda giden bebeğin hareketleri daha seri ama kilosu bir tık ilerden giden bebek zorlanıyor sinirleniyor tabiki hareketlendikçe alımları düşecek doktorunuzu dinlemeniz sizin için iyi olabilir