berrab Birkimseee boyutunu bilmiyorum ultrason gibi bir şey cekilmedi bizimkine. Self diye bir antibiyotik ve thiocilline kremini verdiler. Kızarık ve sert evet. Tam olgunlaşmasi beklenicek
Birkimseee ozdmrr merhaba antibiyotik ve kremle kendisi indiğinde bi şey yaptınız mı ağrı kesici vermek gerekir mi ki Fındık büyüklüğünde neredeyse ilaçlarla beyazlılar çıktı ne yapcaz bilmiyorum acile gitmeli miyiz ilk kez patlicak
ozdmrr Birkimseee hayır sadece antibiyotik ve kremi kullandım kendiliğinden geçti ama patlamadı yok oldu yani doktoruyla iletişimde olun hep
Birkimseee ozdmrr biz devlete gidiyoruz da iletişim kuramıyorum nasıl oldu peki şimdi yumuşamiş içinde beyazlık yeşillik görünüyor afedersiniz
ozdmrr Birkimseee bizim antibiyotik kullandıktan sonra 2 kere yine çıktı en son 4-5 gün önce neşter ile kesilerek boşaltıldı şuan sadece krem sürüyoruz perşembe kontrolümüz var gideceğiz
Birkimseee ozdmrr bugün doktor içinde fistul oluşumu filan dedi ama röntgen çekilmedi bugün apsenin de ilerisi oluyor değil mi
Birkimseee ozdmrr sizin apse miydi peki fistul muydu patlayınca fistul oluyor dedi doktor Gece patlamış krem sürerken içeride olduğun hissediyorum uzunca sizin de öyle miydi
Birkimseee ozdmrr bize de ilk apse dedi doktor bugün fistul oluşmuş dedi başkası, nasıl olacak bilmiyorum sizin de kendi aktiginda içinde kalmış miydi baslarda sertliği hissediyor muydnz
Birkimseee ozdmrr siz hangi şehirdesnz hangi doktora gidiyorsunuz, eğer 2 aya kadar geçmezse ameliyat dedi doktor, ondan önce geçmezse damardan antibiyotik vejrirz filan dedi bu durumda da tek kalırmış hastanede ~bilmiyorum üzgünüm