busmeto bizdede vardı 5 günlük tık kontrole gitmiştik doktor söyledi ama biz fark etmiştik zaten çünkü dili kalp şeklindeydi ve agzına hiç sokmuyordu sürekli dışındaydı 2 dkkada çoçuk cerrahisi kesti emzir gel annesi bakalım bi sorun var mı dedi emzirdim 10 dk götürdüm baktı doktor bi sorun yok dedi eve gönderdi