97e canım dilimizin altında kalan zar gibi bişey var dil bağı olan bebeklerde o zar dilin başına kadar geliyor ve o zarı yarısını doktor kesiyor bebek dilini rahat hareket ettiremiyor emmesini zorlaştırıyor hatta ilerde kekemelik dahi yapabiliyormuş o yüzden doktorumuz bebeğim 7 günlükken gördü ve aldirmamizı söyledi bizde 15 günlük Ken aldırdık