Bu arada belirtiler olmasına rağmen bi süre sonra twst yapıp alerji yok desiler.ama belirtiler vardı cocuk doktoru yavaş yavas aç dedi herşeyi kesmiştim.sonra canıma tak etti cocuk 6 aylık olunca gidip hastane ortamında ypgurt verdim 2 gün hiçbişey olmadı.sonra normal keçi sütlü mama verdim.bi arkadasta kaka da kan görse de devam etti verdi yoğurdu bilginiz olsun