Merhaba anneler oğlum süt alerjik bebek noecate dışı gold renkli olanı kullanıyoruz son 2 mamamız kaldı. Mamanın ambalajı değişmiş sözde mor olmuş ambalajı tamam dedik aldık ama çocuğu mahvetti gaz bir yandan huzursuzluk bir yandan kakasının rengine kadar değişti ve en büyük sorun içmiyor çocuk mamayı bence içeriğinde de değişiklik var yoksa niye böyle olsun. Elinde neocate gold rengi olan kullanmayan var mı ücreti neyse alırım hiç sıkıntı değil zaten yiyebildiği doğru düzgün bişey yok bari mamayı içsin