Busrgok büyük 3 yaş , küçük 1 yaşına girdi. İlk 3-4 ay zorlandım düzen konusunda ama yavaş yavaş plan olunca düzene giriyor. Mesela aynı anda beslenme , aynı anda uyku , ben birisi uyusa bile kardır gözüyle bakıyorum . Büyük 3 yaşına girince kreşe başlattık şimdi daha iyi şükürler olsun.