Biri 3 biri 1,5 yaş. Şuan tabii ki yapamazsın hiç canını sıkma ileride herşey düzene giriyor. Benim kızım hastaydı küçük olan yenidoğan döneminden 6 aylık olana kadar o kadar çok ağlıyordu ki… Anlatamam yani ama çok şükür düzene girdi . Şimdi her işimi düzenimi yapıyorum yemeğimi bile yapabiliyorum çok şükür