Zeyna0601 merhaba geçmiş olsun..Tabiki siz çocugunuz için en iyisini bilirsiniz ama net olarak ne kadar ufakken yapılırsa okadar iyi..Biz dün yaptırdık sünnetimizi bölgesel uyusturuyolar ama baska ne verıyolar bilmiyorum cunku zaten erkek bebekler okadar hareketliki sadece lokalle zaptedip hayatta operasyonu yapamazlar,sormadım ama belki ufak bi sakinlestirici vs veriyolardır..Biz özelde yaptırdık ama işlem zaten okadar basitki heryerde aynı yeterki doktor iyi olsun devlette de misler gibi yapıyolardır eminim..Benim beneğim cok ufak oldugu için mızmız maalesef ilk gecemiz zordu pek uyuyamadık gaz sancısıyla beraber bakalım bu gecemiz nasıl geçicek ,burda konustugum herkes sadece 2 gün zor demiş..Evet anne olarak dayanmak cok zor acı cekerken çare olamamak vs ben altını bile ananesine aldırıuorum dünden beri dayanamıuorum cunku sizi de aşırı iyi anlıyorum ama inanın bana nekadar ertelerseniz cocuk için okadar daha zor olucaktır..