Zeyna0601 bende aynı durumdayım, 8aylık, o da tombik bebek, damar yolu zor bulunur diye korkuyorum. Ama karar verdim şimdilik yapmacam, bebekken asla bir türlü kıyamıyorum. 6yaş sonrası en azından derdi anlatabilecek bir yaş olacak, evet şimdi daha kolay doğrudur ama ben bebeğime tek bakıyorum eşim yurt dışında çalışıyor, eğer yardımcınız) aile falan o günler daha kolay atlatabilir, kimisi çok kolay kimisi çok zor geçiyor iyileşmek, her tecrübe kesinlikle farklı,umarim sizinki kolay olur Geçmiş olsun 🌸