nvz92 ya varya size su kadarını söyleyeyim sakın kafaya takmayın
Benim kızım o kadar zayıftı ki küçükken yediği yemek kaşığı sayılıydı zorla yedirirdim onu kusardı millette hep yasını ayını küçük söylerdim çünkü tepkilerine aşırı üzülüyordum abisi de bir o kadar iri ve kiloluydu şimdi ne oldu
13 yasına glrdi kızım ramazan ayında regl oldu o zamandan beri o kadar büyüdü kilo aldı ki suan diyetisyene götürüyorum ne kadar üzmüştün kendimi o zamanlar hiç kafaya takmaya gerek yokmuş hiç üzülmeyin kocaman olur onlar