Kızlar biri 10 kız çocuğu diğeri erkek 5 yaşında ama ne yaptıysam kilo almıyorlar tabi yemeleride sorunlu çok az yerler vitamin aldığım dönemler iştahları açık oluyor ama o zamanda almıyorlar milletin çocuğu hiç bişey yemiyor ya da bizimle aynı yiyor maşallahı var bende mi sorun var artık kafayı yedim bu kilo sorunundan endokrine gideceğim bakalım o ne diyecek var mı benim durumunda olup çözüm bulan insanların iyi bakamıyormuşum gibi tavırlarından çok bunaldım 🥹