Gerçekten sıkıldım uyku durumundan . 1 yaşına kadar o kadar güzeldi ki … 5 aylıkken odayı ayırdık mamasını içirir yatağa yatırır pıt pıt yapar 2 dk sonra uykuya geçerdi sabaha kadar deliksiz 😞 ama 1 yaş sonrası ayakta sallanmaya alıştı annem yüzünden (çok kızıyorum anneme ) sürekli geceleri uyanıyor yastığı verip salla diyor . 2 yaşına girmesine 1 ay kaldı 😒 nasıl tekrar düzene sokarım hiç bilgim yok 😒😒