supermomi böyle bır genelleme malesef kullanmadan bılemeyecegınız bırsey benım Oğlum sadece bebelac sarı kutu kabul etmıstı kızım da aptamılle basladık sonra gaz yaptı o da aptamılle sonrası bebelac goldu kabul ettı sadece. Oğluma hıcbır mama yaramadı ayda 500 gr anca alırdı kızıma yaşamıştı yanı öyle löp löp bır bebek değildi ama ayına göre iyiydi