Merhaba Sevgili Anneler;
Oğluma mama olarak ilk Aptamil kullandım ilk doğduğunda 2820 doğmuştu. 3 ay boyunca nerdeyse sadece kendi sütümü verdim maalesef hastalandık grip+kabakulak olduk iştahsızlık başlayınca sütümü sağamadım aşırı azaldı mamayla desteklemek zorunda kaldım. 4 aylık olduk Aptamil bitince Sma Optipro aldım şimdi. Kilo kaybı vardı bakalım alacak mı? Emin olamadım ama Aptamil mi kilo yapar Sma Optipro mu?
Sizin mama tercihiniz hangisi? Kilo yapan mama?
Sma optipro/comfort
Aptamil
Hipp combiotic vs.
Bebelac gold vs.
….