umaykus598_ şehre göre değil de eczaneye göre değişebilir belki, 1. sini 1700 2. ni 2100 e aldım ama aklınızda bulunsun ikisini birden alıp birini dolapta saklayabiliyorsunuz ben bilmediğim için öyle yapmadım eczacım keşke öyle yapsaydın dedi çünkü zam geliyor
iğne değil damla ağızdan veriliyor