drumlk ikili test yaptırmak için gittiğimde ense kalınlığı 6 ölçüldü eğitim araştırma hastanesindeki uzman doktor kalpte parlaklık var dedi 11 haftalıktık o zaman 2 hafta sonra gel aminosentez yaparız dedi genellikle böyle gebelikler sonlanıyor ya da engelli oluyor dedi neler neler söyledi ikili testi yapmama bile gerek yok belli diyip yapmadı ordan çıktım ve bir daha asla oraya gitmedim çok ağladım özeldeki doktorum Allah razı olsun iyi bi perinotolog önerdi ona gittim evet ense kalınlığı çok yüksek ama burun kemiği felan var kalpde de bi şey görmedim ama yine de doku örneği alalım dedi aminosentez 16 haftadan sonra yapılıyor onun erken dönemde yapılanını yaptırdım plesentadan doku aldırdım ve sonuçlar temiz çıktı 2 3 hafta sonra ense kalınlığı normale döndü şuan 20 aylık sapasağlam bi oğlum var içinizi ferah tutun iyi bi doktora gidin istanbuldaysanız eğer doktor perinatolog zeki Şahinoğlu Bağdat caddesinde yeri kesinlikle öneririm o süreçte beni tek rahatlatan kişiydi Allah razı olsun