drumlk merhaba yazdıklarınızı okuyunca kendi anılarım canlandı gözümde, neredeyse aynı durumu yaşamıştım çok şükür sonu selamete çıktı. Bizimde ilk 2,8 sonrasında 2,9 çıkmıştı ense kalınlığı burun kemiği vardı. Bende sizin gibi iki gözüm iki çeşmeydi, o merakla ve yıpranmışlıkla tüm hamileliğimi zehir etmemek için fetal dna ya test göndermiştim. Biraz maliyetli bir test ama sonucu 99 veriyor ve hamilelikte geri kalan hiçbir teste girmenize gerek kalmıyor. Ben böyle bir yol izlemiştim, sonrasında bizim 2 li testin kan sonucuda çok iyi gelmişti ama bayram tatili dolayısı ile 3 hafta geciktiği için fetal DNA’ya yönelmiştim belki kan testi öncesinde gelse o kadar panik yapıp hemen fetal DNA’ya yönelmezdim. inşallah sizin bebeğinizde gayet sağlıklıdır, ense kalınlaşma tek başına bir anlam ifade ediyor sayılmaz