hangul benim ilk çocuğumda aşırı gazlı ve kolikti. Oda 6 ayda düzeldi gaz sıkıntısı ama mızmızlıgı kalmıştı. 3 yaşında hala daha mızmız . Bu bebeğimde aynı şekilde asla memeyi bırakmıyor memede uyuyo uyursa gündüz uykusu zaten yok. Allahtan annem var yanımda büyükle o ilgileniyor çünkü bu asla durmuyo . Dışarı yı bırakın balkona zor çıkıyorum ve korkum geç duzelmesi. Umudum 3-4 ay