hangul merhaba benim bebeğim 6 ay 19 günlük
Ve 20 günlükten başlayan sıkıntılarım vardı gaz ile alakalı ıkınma ağlama belli saatlerde ağlıyordu ve hiç bir şekilde susmuyordu kolon masajları duş karanlık ninni beyaz gürültü fayda etmiyordu bebeğimin kırkında bebeğime kolik tanısı konuldu
VE BEBEĞİM KOLİK DEĞİL
desteksiz bakıyorum bebeğime ilk günden beri
Yorgunluk ve uykusuzluktan bebeğime 2-3 gün sabahları d vitaminin vermeyi unutmuşum yani tamamen yorgunluktan çünkü artık bende ağlıyordum ve depresyona girmiştim ( çevrem kesin bu çocuğun bir yeri ağrıyor diyor beni daha çok geriyordu )
Her neyse çocuk 2-3 gün içinde düzeldi bir anda kesildi sonra ben de vitaminini unuttuğumu fark edip tekrar başladım ve çocuk aynı başlıyor .
Sonra sağlık ocağına gittim durumu ebeye anlattım biraz sohbet ettik
( kullandığım d vitamini temiz içerikli devletim verdiği d vitamini değil )
Devletin verdiğinin yaptığını duydum ama diğerleri hakkında yorum yapmam doğru olmaz annesi olarak gözlem yapan sensin 7/24 sen berabersin birkaç gün daha dene ben ver ya da verme diyemem dedi sonuçta sağlıkçı haklıydı
Ve ben vermediğim gün çocuğum resmen düzeliyordu
Şimdi erken vermek lazım diyenler olursa eğer zaten uyumuyordum ki sabahın 6 en geç 7sinde vermiş oluyordum . Melatonin salgısını etkileyecek saatler değil . Ama gelin görün ki çocuk bunun emilimini yapamıyor ve kolik diye ağlayan o çocuk tamamen uykusuz kalıp yorgun bitap düştüğü için ağlıyor biliyor musunuz
Çevremde arkadaşlarım kuzenim ablam dahil kolik tanılı bebişi olanlara durumu anlattım ve hepsi benim gibi gözlemledi %90 şekilde verim alındı
Bebeğim kolik değilmiş (tanısı konmuştu )
Ağlaması kesildi
Resmen çocuğa eziyet etmişim neler çekmiştim gören halime de bebeğime de acıyordu
Ama her şer de bir hayır var derler yorgunluktan vermeyi unutup o olduğunu çözdüm Allah’ın işi işte
Ben sadece size deneyimimi anlatıyorum bir deneyin derim . Çevremde çok kişi dualar etti . İnanın
Şuan 6 ay 19 günlük dönem dönem evet uyku gerilemesi ağlamalar yaşanıyor ama bugünüme şükür o günler gibi asla değil .
Şifa olsun yavruya