nutellla Rabiiul bende 2 aylıkken çıkartmak gerekiyor diye yazı okudum törpü ile uzun sürüyor diyorlar öyle mi
Rabiiul nutellla 2 günde 1 törpü yapıyorum turnaklarınn yanları kalıyor onlar çiziyor törpğ yaptıktan sonra tek tek tırnaklarını kontrol ediyorum
ZeydsMom nutellla neredeyse 4 ayina kadar. Sonra esim tirnak makasina gecti kendi kesiyor. Yani ama 1 yasa kadar icinde baslik var. İstesem yaparim ama esim makasla goturuyor zaten
suheyla92 nutellla oglum 7 aylik oldu hala onunla kisaltirim tirnaklarini cok pratik ve güvenilir. Ayrica eldiven hic kullanmasaniz en iyisi. Bebegin duyularını kapatiyor.
asenauras nutellla doğduğu günden itibaren hep törpü kullandım çok rahat ettik. Hiç eldiven kullanmadım motor becerisini olumsuz etkilediği için. Tırnaklarını törpülüyorum ve hiç farkında bile olmuyor
tubasd nutellla makinanın özelliği törpü yapması normal makasla kestikten sonra torpu yaparsanız çizmez çok bastirirsa tırnak girer deriye her türlü cizer