nutellla Bebeğim 2 aylık artık eldiven kullanmamak gerekiyormuş, eldivenleri çıkarttık tırnaklarını da kesiyoruz ama yüzünü çok çiziyor kanatıyor. Bu törpüler ise yarıyor mu kullanlar var mı ? Yada başka çözüm önerisi olan
denizalismom nutellla ilk günden beri tırnak makası kullanıyoruz hiç çizme vs olmadı sadece ilk 1 ay eldiven taktıkt sonra çıkardık
likeli nutellla yenidoğan döneminden itibaren kullandım ben çok işe yarıyor. Doğduğu andan itibaren hiç eldiven kullanmadık hep o makineyle tırnaklarını kısalttık. Hareketlenmeye başladıktan sonra kullanamadık o kadar uzun süre sabit tutmak mümkün olmuyor bir de makineyi merak edip almak istiyor hep ama öncesinde çok iş gördü.
nutellla denizalismom bizimki sıkıntısı geldiği an (uyku-gaz vs) eli hemen yüzüne gidiyor çok çiziyor kanatıyor hatta. Bizde kesiyoruz tırnaklarını ama kesince törpü yapmayınca yine çiziyor
nutellla likeli teşekkür ederim hemen sipariş vereyim o zaman. Bazılarından duyuyorum çünkü aldığıma pişman oldum kullanmadım vs diye
nutellla ffulya ise yaramadı diyen de çok işe yaradı diyen de bende bilemedim ama sanırım alıp deneyeceğim çünkü çok çiziyor yüzünü
nutellla urassevde işe yarıyorsa sık sık törpüleriz artık bebeğimin yüzü kaç yerinden çizildi çünkü :(
ffulya nutellla chicconun tırnak makası var o çok güzel kesiyor hiç çizmedi benm oğlum yüzünü. Eğer makine işe yaramazsa bir de o markanın makasını deneyin
hazale966 nutellla ben 1. Aydan sonra törpü kullandım öncesinde zaten kendi tırnakları dökülüyodu. Sonrasında memnun kalmadım uzun sürüyor biraz bide istediğim gibi kısaltmadı sonra gittim tırnak makası aldım. Tırnak makasıyla daha rahat kestim. Birdaha almam🤣
nutellla hazale966 ya biz de tırnak makası ile kesiyoruz baya da dipinden kesiyoruz ama yine de çiziyor ben anlamadım gitti
Rabiiul nutellla 3. Aya kadar eldiven kullandım doktor gözlerini çizer eldivenleri 3. Ayda çıkart dedi sağlık ocağı 2.5 aylıkken artık takma dedi . Törpü kullanıyorum bende memnunum
nutellla Rabiiul bende 2 aylıkken çıkartmak gerekiyor diye yazı okudum törpü ile uzun sürüyor diyorlar öyle mi
ZeydsMom nutellla ben eldiven kullanamdim ve dogdugundan torpu kullandim. İlk aylar is goruyor cidden.