KLORAK çok geçmiş olsun. Alalh şifa versin. İlaçla geçecek miymiş yırtılma? Dün de ben oğlumu giydiriyordum, 15 aylık malum kaçıyor giyinirken bütün ev geziliyor 🐢 üstünü giyindi, altını giyineceği sırada kaçtı. pantolona elimi geçirdim peşinden gidiyorum o da sevinç çığlıklarırıyla mutfağa girdi. Tam durduğu anda yaklaştım, o hızla döndü ve o sırada tırnağım gözüne girdi. Gözünün tam altına girmiş ama o batmayı hissettim ve gözü sandım ya bittim o an. Direkt kanadığı için gözü olmadığını gördüm ama onunla beraber ben de ağladım elimin ayağımın canı gitti. Çok kötüydü çok üzüldüm 🥺