Yanlış duymadınız 😂 dün oyun oynuyorduk heyecanlandı ben şarkı söylerken ve şarkıda ellerini kaldıriyor falan tam o esnada eli gözüme girdi sanki ok saplanmış gibi ağrımaya başladı 😐 kızım çok üzüldü o anda diye belli etmedim gelip gidip öpüp özür diledi 1-2 saate geçer dedim akşama doğru şiddetlendi doktoru aradık gelin dedi ama kızımın uyku saati geliyordu ve kimseye emanet edemedim uykudan uyanıp beni göremez diye sabaha kadar 5-10 dakikada bir sancı girip gözlerimden şarıl şarıl su aktı sabah 9 da doktora gittik iyice sisti ve kapandı, bu gittik ki kornea yırtılmış 😂 krem verdi 3 gün sürücem, sansliymisim ki göz bebeğime gelmemiş çünkü o iz ömür boyu kalacakmış 😕 eğer göz bebeğime gelseydi ömür boyu o izi görücekmişim bakarken.
Kızımdan ömürlük hediye 🎁😂😂 Gülsem mi ağlasam mı bilemedim 🙃