Lütfen bana da bir akıl verin kızım doğduğunda da ememedi silikon ucla alistirdim alisinca bıraktım emdi sonra kilosu düşüktü bunun için mamaya başladık biberonla ve son bir aydır emmiyor ilk iki hafta geceleri emiyordu ama şimdi onu da yapmıyor bir iki defa sağım yaptım iki göğüsten toplamda 20 ml süt çıktı şuan daha da azalmistir diye düşünüyorum zaten göğsüme alınca direk kafasını çeviriyor hiç ağzına bile degirmiyor emmesini çok istiyorum napicam şuanda 1 yaş 11 günlük