Nurci Nurci bu arada Erken doğum oldu prematüre bir bebeğim var ona rağmen ilkinde çektiğim sıkıntıları çekmedim çok şükür ne hamilelikte nede doğum sonrasında
kanalizzze59 Redpepper ilkte yaşadığın şeyleri yaşamıyorsun yani en azından yüzde ellisini hissetmiyosun diyim
Dfncgdm2022 Redpepper bende ıkı gun once ogrendım cnm kızımda 2 yasında üstelik cıft asamalı korunmamıza ragmen🙏 demek kı Rabbımın bıldıgı vardır dedım Hayırlısıyla kucagımıza alalım ınşallah Allah yardımcımız olsun🙏
haydii 2prensannesi__ merhaba Nasıl çok zorluklar çektiniz Benimde etrafım da insanlar var ama Yok gibiler 3 yaşında diğeri 1 Ay sonra doğum olcak Allah kolaylıklar versin inşallah
2prensannesi__ haydii hiç anlaşamıyorlar hıskançlık çok fazla oluyor tek bakarsanız çok zor gerçekten
Qunqnir Redpepper zamanla bu fikir daha güzelleşiyor :) şu an henüz ilk şoktasınız, ben şu ana kadar hiç doğan çocuğuna pişman olmadım ama yaşı ileri olan herkesten keşke bi çocuğumuz daha olsaydı lafını duydum. Vardır bir bildikleri 🌸
ZeydsMom Redpepper ben haıa kabul edemiyorum mesela . Hala garip geliyor. Bazen uzuluyorum niye boyle his ediyorum diye ama normal diyorlar