Kızlar 2. Çocuk asla istemiyordum ama tüm önlemlerimize rağmen şuan hamile olduğumu öğrendim. Çok kötü hissediyorum kendimi, oğlum 3 yaşında, ve herşeyi düzene girdi derken tekrar uykusuz geceler, bakımsız bir ben vs. Aynı şeyleri yaşıcam. Üstelik ilk hamileleğim hep yatarak geçti, aynı zorluklar tekrar yaşanacak. Lohusalığım deseniz inanılmaz bi depresyondu, tam mutluydum artık tekrar sil baştan olucam diye çok korkuyorum. Aldırmak inancıma göre ters, nasıl düşünmem ne yapmam lazım bilmiyorum, tecrübeli anneler belki bana bişeyler söyleyebilir😢