cnsu77 1 ay kullandım ilacım bitince doktora gittim benim doktor izindeydi farklı bir doktora gittim oda şok oldu kalp rahatsızlığı olanlara bu ilaç verilmez ani ölümlere sebep olur dedi. kardiyolog raporu istedi bende de taşikardi ve tansiyon sıkıntısı vardı.
kardiyolog onay verdi ama bu seferde ben korktuğum için tekrar gidip almadım.
aylarlardır bir şekilde idare ediyorum planlama, ödül, spor vs gibi taktikler falan yapıyorum dopamini yüksek tutmak için. ama bazı zamanlar çok kötü geçiyor hiç birşey yapamıyorum ne temizlik ne çamaşır ne yemek. eşim destek oluyor.