bebegimiopmelutfen
Ucansupurge
kerel merhaba ben de dehb olduğumu düşünüyorum. Belirtiler tam tutuyor. Kafamda milyon tane ses gürültü var.
En basit şeyleri bile unutabiliyorum.
Yavasliga tahammülüm yok durup düşünen insanlar, yavaş konuşanlar, videoları falan x hızla izliyorum.
Tek bir şeye asla odaklanamıyorum yemek yapmam içim bile arkada bişey açmam lazım.
Karşımdaki insanı dinleyemiyorum can kulağı ile.
Bir ise başlıyorum ordan 50 farklı ise atılıyorum ev hengameye dönüyor vs
Bir süre varsa onun son dakikasında ben yapmaya başlıyorum
Birşeyi dibine kadar düşünüp kuruyorum araştırıyorum
Depresyon ya da anksiyete düşünüyodum ama dehb görünce beynimde bir ışık çaktı adeta. Doktora giden ilaç kullanan oldu mu nasıl bir his tek bişeye odaklanmak, ya aşırı modda ya sıfırda kalmadan hayatını idame ettirebilmek, kafadaki seslerin susması?