seymaozy kızım 31 haftalık bir 300 gram doğdu 62 günlük bir kuvvet sürecimiz oldu hemen hemen 18 gün entübe kaldım maşallah kızım hastaneden çıktığı gibi çok güzel bir şekilde kilo aldı ve bütün motor gelişiminin hepsini bütün bebeklerden daha güzel ve daha iyi yaptı çünkü kız bebekler gerçekten daha güçlü oluyorlar öyle söylemişti doktor ama kızım da ciğer geliştirmeyi yapmadım oğlum da 31 haftalık doğdu 26 gün küvezde kaldı bir 500 gram doğdu onun dışında üç gün falan entübe kaldı ve bir gün boyunca ana rahminde kalıp ciğer geliştirici iğne yaptılar sekiz santim açıklığım vardı ve benim doğurmadılar ama oğlum bütün motor gelişimlerini daha geç yapıyor sağa sola dönebiliyor evet hani kafasını tutabiliyor fakat hâlâ desteksiz oturamıyor ve çoğu kişi gelişimi yapamıyor iki kere işitme testine girdik kaldık bu sefer bera testine yönlendirdiler bizi pazartesi günü Bera testimiz var lütfen siz de bize dua edin inşallah Bera testini geçeriz